O mnie     Blog     Galeria     Media     Prasa     Kontakt     Linki

2012-04-17: O tym, co lubię na Filipinach

Wiele osób na Filipinach pytało mnie, czy mi się tam podobało i dlaczego. W skrócie zawsze odpowiadałem: "Jasne, że mi się podoba. Ludzie są mili i serdeczni, jedzenie znakomite, krajobrazy ładne". Zdarzało się, że często chcieli abym wszedł bardziej w szczegóły. Na tę okazję przygotował... CZYTAJ DALEJ

2012-04-14: Wylatując z Filipin, czyli z powrotem w Tajlandii

Zupełnie niespodziewanie utknęliśmy w Iloilo na dwa dni, a wszystko za sprawą Charlene, która musiała się zarejestrować w specjalnej organizacji dla Filipińczyków pracujących poza granicami kraju. Rejestracja ta, jak się później okazało, zwolniła ją z nieoczekiwanej zapłaty przy wylocie z Filip... CZYTAJ DALEJ

2 komentarzeKategoria: Filipiny

2012-04-11: Powrót do Iloilo

Po odwiedzeniu najmniejszej małpki świata ruszyliśmy w dalszą drogę. Najpierw busem dotarliśmy do Tagbilaran, skąd po godzinie oczekiwania weszliśmy na pokład "Fast Craft", czyli szybkiej łodzi, która zabrała nas do portu Cebu na wyspie Cebu. Po sprawdzeniu wszystkich możliwych połaczeń pomiędz... CZYTAJ DALEJ

0 komentarzyKategoria: Filipiny

2012-04-10: Z wizytą u najmniejszej małpki na świecie!

Kolejny dzień na wyspie Bohol spędziliśmy dość leniwie, a wszystko za sprawą poniedziałku, który w Polsce jest dniem śmigusa-dyngusa (znanego skądinąd jako kundys-mundys), a na Filipinach dniem... zamkniętych sklepów i niedziałającego transportu. Wyspaliśmy się więc dowoli, trochę wynudzili, od... CZYTAJ DALEJ

2012-04-07: Czekoladowe Góry

Kolejnego dnia dotarliśmy do najsłynniejszego miejsca wyspy Bohol, a więc Czekoladowych Gór. W zależności od pory roku ich kolor zmienia się czekoladowo-brązowy, bądź zielony. Gór, a właściwie pagórków jest bez liku, bo aż 1268. Każda z nich wygląda prawie identycznie niewiele się róźniąc od si... CZYTAJ DALEJ

2012-04-06: Z Negros przez Cebu na Bohol

Po śniadaniu u pani Nidy ruszyliśmy w dalszą podróż. Najpierw musieliśmy się wrócić z Guintubdan do La Carloty. Trafiliśmy tam siedząc na przeładowanym "pojeździe motorowym" (nie umiem go inaczej nazwać). Pojazd ten z prawej strony ma motocykl na którym siedzi kierowca. Całość dołączona jest do... CZYTAJ DALEJ

2012-04-04: Farma kogutów w Kanlaon

Po wejściu na wulkan Kanlaon, na drugi dzień obudziliśmy się znacznie później, bo około 10-tej rano. Zanim zjedliśmy śniadanie zaserwowane przez panią Nidę, mieliśmy okazję przyjrzeć się temu, co jest głównym źródłem dochodów ludzi mieszkających w Kanlaon, czyli hodowli kogutów.

... CZYTAJ DALEJ

2012-04-03: Wulkan Kanlaon

Ma 2435 m.n.p.m.. To zaledwie 14 metrów niżej niż najwyższy polski szczyt, Rysy. Lonely Planet opisuje go jako najbardziej ekscytujący ze wszystkich, chociaż jest 16-stym szczytem Filipin. To wulkan Kanlaon na wyspie Negros.

Nie da się na niego wejść ot tak, sobie. Najpierw trzeb... CZYTAJ DALEJ

2 komentarzeKategoria: Filipiny

Masz konto na Facebooku?
Kliknij LUBIE TO!

WYSZUKAJ:

NAJNOWSZE KOMENTARZE:

konzi:Michał, już napisałem i dostałem rekompensatę. Nie miałem je... CZYTAJ DALEJ

Michał:Konrad postaraj sie napisac reklamacje do linii lotniczych. ... CZYTAJ DALEJ

konzi:Jeśli myślisz, że w Polsce "każdy robi co chce", to proponuj... CZYTAJ DALEJ

rp:Co jest dziwnego w tych przepisach? Dziwne jest raczej to... CZYTAJ DALEJ

konzi:Zgadzam się z pierwszą cześcią, że jest to praca normalna i ... CZYTAJ DALEJ

Zenek:Praca w McDonald's to po prostu praca, normalna i odpowiedzi... CZYTAJ DALEJ

konzi:Nie wiedziałem! Dzięki za informację. Teraz wszystko mi się ... CZYTAJ DALEJ

marta:hej, to ma związek z tym że Anglicy są przesądni i wierzą że... CZYTAJ DALEJ

Puuet:Dzieki za skomentowanie. Wiekszosc krajow odwiedzam w cel... CZYTAJ DALEJ

konzi:Ja raczej już się przyzwyczaiłem do widoku ludzi z różnych k... CZYTAJ DALEJ

KATEGORIE:

| Polska || Indie || Podsumowanie roku || Wielka Brytania || Tajlandia || Bangladesz || Dania || Szwecja || Norwegia || Holandia || Hinduizm || Laos || Wietnam || Kambodża || Motorem po Tajlandii || Filipiny || Jedzenie na Filipinach || Owoce świata || Blogi Podróżnicze || Bieganie || Slub || Całka || Rocznica || Sława || Filipińskie Dziwadła || Historia Filipin || Niemcy || Francja || Belgia || Słowacja || Węgry || Austria |