O mnie     Blog     Galeria     Media     Prasa     Kontakt     Linki

2012-03-28: Uliczne jedzenie, część II.

Znów Charlene kupiła uliczne przysmaki, i znów postanowiliśmy nakręcić kolejny filmik o tym, co można zjeść ciekawego na filipińskich ulicach.

Wszystko to, co jemy jest w przeliczeniu na polskie złotówki naprawdę tanie. Do tej pory najdroższy przysmak (nie pamiętam nazwy) ledwo ... CZYTAJ DALEJ

0 komentarzyKategoria: Jedzenie na Filipinach

2012-03-25: Uliczne śniadanie

Z powodu ograniczonego dostępu do Internetu i niezbyt dużego czasu wolnego, wciąż nie jestem w stanie pisać o wszystkim na bieżąco. Na pewno jednak wszystko zostanie odpowiednio zdokumentowane, bo zdjęć i filmików mam mnóstwo. Póki co, oto kilkuminutowy filmik na temat śniadania, jakie zafundow... CZYTAJ DALEJ

2012-03-23: Kukryku! Czyli o najpopularniejszym odgłosie na Filipinach.

Kurczak, kura, kogut. W każdym dużym mieście na Filipinach każdy ma przynajmniej jedną sztukę. Na wsiach przypada sztuk kilka, jeśli nie nawet kilkanaście na jednego mieszkańca. Kury hoduje się dla kompsumcji własnej, bądź sprzedaży. Koguty, tu bywa różnie, i wynika to głównie z jednego najbard... CZYTAJ DALEJ

4 komentarzeKategoria: Filipiny

2012-03-20: Już na Filipinach

Około piątej nad ranem w sobotni poranek wylądowaliśmy w Manili, stolicy Filipin. Samolot przepełniony był Filipińczykami. Zagraniczniaków można było policzyć na palcach dwóch rąk, a może nawet jednej. Z tego też powodu, gdy doszliśmy do Sekcji Imigracyjnej pani z obsługi zaprowadziła mnie i Ch... CZYTAJ DALEJ

3 komentarzeKategoria: Filipiny

2012-03-14: Już niedługo: Filipiny!

W nocy z piątku na sobotę Charlene i ja lecimy z Bangkoku do stolicy Filipin, Manili. Stamtąd po trzech godzinach czekania na lotnisku, przesiądziemy się na lot do Iloilo, największego miasta wyspy Panay z której pochodzi Charlene. Na Filipinach będziemy od 17 marca aż do 12 kwietnia, a więc pr... CZYTAJ DALEJ

3 komentarzeKategoria: Tajlandia

2012-03-10: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 9. Podsumowanie.

Wróciłem! Moja dziewięciodniowa wycieczka po południowej Tajlandii dobiegła końca. W sobotę wstałem około godziny ósmej wziąłem prysznic, spakowałem się, wskoczyłem na motor i wio. Strasznie dłużyły się kilometry do domu. Pierwsze półgodziny to była jazda po dziurach. Główna droga wiodąca z Pra... CZYTAJ DALEJ

2 komentarzeKategoria: Motorem po Tajlandii

2012-03-09: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 8.

Umyłem się, odbyłem poranną toaletę, ubrałem, spakowałem, otworzyłem drzwi i kogo widzę? Uśmiechniętego, merdającego ogonem golden retrivera. Ci, co mnie lepiej znają wiedzą, że uwielbiam psy. Nie masz lepszych zwierząt na świecie. Nie wiem jak ten pies miał na imię, ale zakolegowaliśmy się od ... CZYTAJ DALEJ

4 komentarzeKategoria: Motorem po Tajlandii

2012-03-08: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 7.

Nareszcie pospałem dłużej! Dzisiaj obudziłem się po siódmej, a więc ponad godzinę wcześniej niż zwykle. Na prawdziwe wyspanie się przyjdzie jednak dopiero pora w niedzielę, bo w sobotę będę już z powrotem w moim domu w Phetchaburi. Jak widać więc, podróż powoli dobiega do końca.

... CZYTAJ DALEJ

0 komentarzyKategoria: Motorem po Tajlandii

2012-03-07: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 6.

Dzisiaj znów obudziłem się zanim zadzwonił alarm komórki. Widać, stało się to już regułą. Po całej porannej toalecie wziąłem się jeszcze raz do studiowania mapy, aby przypomnieć sobie jak wyjechać z Trang oraz gdzie skręcić w kierunku Phang-nga. Nadal zastanawiałem się, czy jechanie do miasta P... CZYTAJ DALEJ

3 komentarzeKategoria: Motorem po Tajlandii

2012-03-06: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 5.

Obudziłem się dzisiaj wcześniej niż zwykle i nie mogłem już spać. Widać, mój organizm przystosował się do wcześniejszego wstawania, bo każdego dnia wstaję sam zanim zadzwoni budzik. Jak tak dalej pójdzie, będę wstawać o piątej ;)
Wziąłem więc prysznic, ubrałem się, spakowałem, i o 6:35 by... CZYTAJ DALEJ

3 komentarzeKategoria: Motorem po Tajlandii

2012-03-05: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 4.

Po trochę dłuższym spaniu niż zwykle, ruszyłem w drogę do Songkhla. Wyjazd z Nakhon Si Thammarat zajął mi grubo ponad 10 minut. Dziwiłem się wczoraj, jak duże było Surat Thani, ale to dopiero wyjazd z Nakhon okazał się najdłuższy.

Tym razem pogoda dopisała. Padało w sumie przez o... CZYTAJ DALEJ

4 komentarzeKategoria: Motorem po Tajlandii

2012-03-04: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 3.

Skoro świt ruszyłem w dalszą drogę. Moim celem na dzień dzisiejszy było miasto Nakhon Si Thammarat położone w prowincji o tej samej nazwie. Tak jak wczoraj, musiałem wytrzeć motor z wody, która nieszczęśliwie nakapała na niego z dachu.

Wydostanie się z Surat Thani było dosyć pros... CZYTAJ DALEJ

2 komentarzeKategoria: Motorem po Tajlandii

2012-03-03: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 2.

Zanim opowiem o drugim dniu mojej podróży, confąć się muszę do dnia pierwszego. Po wrzuceniu wszystkich zdjęć, opisów i filmów na Internet udałem się do pokoju hotelowego. Po kilku minutach stojąc pod drzwiami zauważyłem, że zamknąłem klucz w pokoju i nie mogę się dostać do środka. Przyhotelowy... CZYTAJ DALEJ

3 komentarzeKategoria: Motorem po Tajlandii

2012-03-02: Motorem przez pół Tajlandii. Dzień 1.

Obudziłem się rano, zjadłem śniadanie, umyłem się, poszedłem do szkoły wpisać się, że jestem, i ruszyłem w podróż. Podróż, jakiej jeszcze nie było - motorem przez pół Tajlandii i z powrotem.

Około 7:20 motor wyjechał z mojej małej uliczki, aby po minucie już być na autostradzie.... CZYTAJ DALEJ

6 komentarzyKategoria: Motorem po Tajlandii

Masz konto na Facebooku?
Kliknij LUBIE TO!

WYSZUKAJ:

NAJNOWSZE KOMENTARZE:

konzi:Ja balota zjadłem 3-4 razy. Nic specjalnego. Smakowało jak z... CZYTAJ DALEJ

Adam:Raz polknalem balota, gdy popijalismy wiskacza, ale mialem j... CZYTAJ DALEJ

Adam :Konrad, ja czytam twojego bloga od samego poczatku. Nie b... CZYTAJ DALEJ

konzi:Widzę, że teoretycznie dopuszczasz naszą kolejną przeprowadz... CZYTAJ DALEJ

Adam :Wylecialo mi z glowy, poniewaz jak to moja zona zwykle robi,... CZYTAJ DALEJ

konzi:Byłem! Szkoda, że nie dałeś znać wcześniej, że będziesz, to ... CZYTAJ DALEJ

Adam:Witaj, Moze nie w tematcie biegania, ale co tam :) Chci... CZYTAJ DALEJ

konzi:Jak będzie następny raz, to może wtedy spróbuję. Teraz czułe... CZYTAJ DALEJ

Michał:Konrad, ogolnie mozna powiedziec, ze niepotrzebnie oddales 1... CZYTAJ DALEJ

konzi:Michał, już napisałem i dostałem rekompensatę. Nie miałem je... CZYTAJ DALEJ

KATEGORIE:

| Polska || Indie || Podsumowanie roku || Wielka Brytania || Tajlandia || Bangladesz || Dania || Szwecja || Norwegia || Holandia || Hinduizm || Laos || Wietnam || Kambodża || Motorem po Tajlandii || Filipiny || Jedzenie na Filipinach || Owoce świata || Blogi Podróżnicze || Bieganie || Slub || Całka || Rocznica || Sława || Filipińskie Dziwadła || Historia Filipin || Niemcy || Francja || Belgia || Słowacja || Węgry || Austria |